
Warunkiem realizacji zamówienia jest zapłata za zamówienie: poprzez szybkie płatności Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym na konto 22 1750 0012 0000 0000 3069 7782 (w tym wypadku prosimy o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu do godz. 11.00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę).
ZAMÓWIENIA I ZAWIESZENIA
Zamówienia i zawieszenia dostaw (np. w przypadku wyjazdu) przyjmowane są dzień wcześniej do godz. 10.00 rano – mailowo lub telefonicznie. Zamówienia i zawieszenia dostaw na poniedziałek przyjmujemy do godz. 16.00 w piątek.
Dostawy można zawiesić na dowolną ilość dni.
W czasie trwania dostaw jest możliwość zmiany godziny lub adresu dostarczenia posiłków, pod warunkiem poinformowania nas o tym dzień wcześniej, do godz. 12.00.
Aby otrzymywać co rano porcję zdrowych i zbilansowanych posiłków Optimal Fit:
- Dokonaj zamówienia – najpóźniej 24 godziny przed datą planowanej dostawy.
- Wykonaj płatność poprzez Przelewy24 lub tradycyjnym przelewem. Jeśli decydujesz się na tradycyjny przelew – prześlij potwierdzenie przelewu na adres kontakt@optimalfit.pl, do godz. 11.00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę.
- Po otrzymaniu przez nas płatności lub potwierdzenia przelewu zamówienie zostanie zapisane do realizacji.
- W podanym przez Ciebie godzinnym przedziale czasowym spodziewaj się kierowcy z zestawem.
Dostawy odbywają się 6 dni w tygodniu – od poniedziałku do soboty. Jeśli zamówienie obejmuje weekend, w sobotę kierowca dostarczy dwa zestawy – na sobotę i niedzielę.